Min dag och godnatt.

god kväll allihopa. jätte dålig uppdatering i know men det är för att jag gjort mycket idag faktis! först skolan sen efter det hann ja inte hem utan till träningen direkt efter. och efter det mötte ja upp en kompis och gick på bio med honom. vi såg filmen buried. gode gud va den sög!! men samtidigt jätte synd om mannen. ska inte gå in på detaljer men de va en man som begravdes levande i en trä kista skit läskigt och jätte synd om han. iallafall så har roza okså komit hem idag från danmark, typ nu tror jag hehe, miss you my love..
jag fryser som in i helvete just nu så det blir sova nu och matte B halv 9 på morgonen, längtar.. not.
biglove /L




min fina vän shilan&jag i kroatien i somras. iih va söt näsa jag har hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0