Sköna konsterna

ska berätta för er om mina underbara systrar och bröder, verkligen min familj - sköna konsterna! det är kurdisk dans men det handlar om så himla mycket mer. det är ren kärlek i den hära gruppen. jag har själv medverkat i sju år snart och roza i nästan 11 år och det är liksom en vana för oss. finaste danserna måste ja säga och finaste människorna!♥
skulle inte riktigt säga att vi är bäst men vi ligger på listan bland europas 8 bästa dansgrupper. måste bara säga att vi tar dansen på en helt annan nivå.
sommaren 2009 - åkte vi till kurdistan för att göra det ingen någonsin gjort där nere, dansade på gatorna(låter galet men de va inte det)man kan säga att vi la en prick i kurdistans historia hehe..
sommaren 2010 - åkte vi till kroatien och uppträdde där med flera andra dansgruppen från olika länder runt världen.
nu 1 november åker vi till kurdistan igen!
och så har vi haft våra små uppträdanden runt om i Svergie
Sköna bästa konsterna ♥
Hammarkulle karnevalen; (tryck för större)
Kroatien;
lite semester fick man juh okså njuta av =) - några av tjejerna jag med hehe..
bli gärna fan på våran facebook grupp: sköna konsterna
this is our family!/lansha&roz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0